fredag 16 juli 2010

Kartor i JPG-format

Konfalägret är som sagt över, men många finns minnen finns kvar från denna underbara månad i Eksjö. Mycket hanns med på denna, som det nu säkert känns för många, alldeles för korta tid. Inte minst 13 stycken OL-träningar där ni alla kämpade fantastiskt bra. Det var riktigt inspirerande att se er positiva inställning till de utmaningar som mötte er i skogen.

För er som ytterligare vill analysera dessa övningar, eller kanske likt ett foto ha som minne finns det möjlighet att få ut kartorna i lågupplöst JPG-format. Skicka ett e-post till mig, Ola Martner, så kommer jag skicka kartorna så fort jag har möjligheten. Jag kommer vara bortrest fram till O-ringen så räkna med att ni får kartorna tidigast O-ringenveckan. Min e-postadress är:
omartner [at] hotmail.com

Ha en fortsatt skön sommar så ses vi säkert på O-ringen!
/Ola Martner, teknikträningsansvarig

1 kommentar:

  1. hmmm... undrar om mina skor blev kvar i eksjö? Finns alla glömda saker kvar?

    SvaraRadera